poniedziałek, 29 października 2012

Ogromna Pikowana Wytrójkątowana - zamówienie indywidualne / Huge Quilted Triangle Bag for special order







Bardzo duża przekolorowa pozytywna wytrójkątowana torba  na specjalne zamówienie dla Pani Marty :) Wierzch fioletowy, pikowany, 
z przodu kieszonka zapinana na dwa magnesy oraz liczne kolorowe filcowe trójkąty. 
Ramiączka długie w kolorze turkusowym, mocowania przesłonięte żółtymi trójkątami ze skóry naturalnej. Dół torby także turkusowy. 
W środku bawełniana kolorowa podszewka w paski oraz kieszenie, pierwszy raz zrobiłam ich aż siedem!!! Cztery większe kieszenie na dole, dwie mniejsze z jednej strony oraz jedna zapinana na zamek. W środku także płyta usztywniająca dno (płyta MPF - 3 mm), obszyta tym samym materiałem co podszewka, którą można wedle uznania włożyć lub wyciągnąć, a także pasek z karabińczykiem na klucze. 
Torba zapinana na zielono-morski zamek kostkowy, zakończenie schowane do środka z fioletowym filcowym trójkątem.
Dzisiaj już ją wysłałam i zapomniałam dokładnie wymierzyć ;) ale podam mniej więcej:
wysokość ok. 54 cm, szerokość na górze 50 cm szerokość na dole 35 cm grubość dna ok. 16 cm długość ramiączek ok. 75 cm
Oczywiście dodam, że na żywo wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach, na które miałam bardzo mało czasu :)
EGZEMPLARZ TOTALNIE UNIKATOWY

2 komentarze:

  1. Świetna i ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, dużo się przy niej napracowałam, ale radość pani Marty po otrzymaniu przesyłki z torbą bezcenna :)
      pozdrawiam i dziękuję za komentarze

      Usuń