piątek, 22 listopada 2013

Duża torba PGB (pink green blue) // Big Bag PGB





Wczoraj niechcący narysowałam projekt i jak to czasami bywa nie dałam rady odłożyć go na później ;)
Wyszła duża czarna torba z ozdobnym wszyciem materiałów z przodu.
Użyłam wodoszczelnych poliestrowych materiałów, które od spodu pokryte są cienką warstwą gumy.
Czarny oraz niebieski (chabrowy) są nowe, zakupione w sklepie, zielony kawałek to część odcięta od spodni, a różowy od kurtki, które zakupiłam jakiś czas temu w lumpeksie.
Zdecydowałam się użyć do ramiączek paska ze skóry ekologicznej (z odzysku),
gdybym zrobiła je z tego samego materiału co torba, mogłaby się zsuwać,
zwłaszcza, że teraz przez najbliższe miesiące jesteśmy zmuszeni nosić kurtki :'(
W środku znajdują się cztery duże kieszenie, a torba zamykana jest na magnes.

WYMIARY
wysokość 49 cm
szerokość 37 cm
długość ramiączek 53 cm

EGZEMPLARZ UNIKATOWY

projekt i wykonanie - lukola
Pozdrawiam ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz