środa, 16 maja 2012

Blue with tree (unikat)






Duża torba uszyta w jednym egzemplarzu bez możliwości powtórzenia wzoru. Materiał wierzchni to grubsza bawełna wzmocniona dodatkowo od spodu camelą krawiecką, podszewka także bawełniana, kolorowa, pikowana na ocieplinie. Torba zapinana na czerwony zamek, w środku jedna kieszeń dwudzielna i druga zapinana na zamek. Góra torebki obszyta zielonkawym paskiem parcianym. Do niego mocno przyszyty regulowany pasek ze skóry ekologicznej - turkusowy (z odzysku). Wzór z drzewem widnieje na obydwu stronach torebki. WYMIARY wysokość mierzona po środku 40,5 cm szerokość u góry 42 cm dł. paska od 53 cm do 98 cm Mieści format A4. Przy najkrótszej długości paska torba jest bardzo wygodna do jazdy na rowerze.

Torbę tą uszyłam już na nowej maszynie, którą po prostu dostałam w prezencie :) Niemożliwe czasem zdarza się możliwe i oto jest. Kocham ją, uwielbiam i ubóstwiam i wszystko co tylko można ;) Tyle, że teraz bardzo trudno oderwać mi się od szycia, idę zatem szyć...


4 komentarze:

  1. Piękna. I jeszcze to niesamowite drzewo:) Też mam w domu JANOME, ale zdecydowanie mniej "wypasiony" model:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raaaany... Jakie cudo!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo nie :D masz chyba nawet ten sam model co ja :D Janome DXL603? :D na pewno nie masz 605 bo nie widze obcinacza automatycznego, a 601 nie ma pokretelka do docisku stopki :D powiem ci ze maszyna zajebista tylko trzeba ja bardzo czesto czyscic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You are just so amazingly creative... I don't have the patience:)

    OdpowiedzUsuń