czwartek, 18 kwietnia 2013

Jakie torebki nosi lukola?


Ponieważ projektuję i szyję torebki zdawałoby się, że sama mam ich całe mnóstwo, ale liczba ta zamyka się tylko w czterech sztukach i są to oczywiście "moje" torby - made by lukola.

Pierwsza ze zdjęcia powyżej, uszyta całkiem niedawno, noszona zwykle na zakupy lub gdy jadę po synka do przedszkola, ładuje wtedy w nią coś do picia i przekąszenia dla spragnionego i głodnego dziecka, bo trochę niejadek ;) A w drodze powrotnej ląduje tam teraz dodatkowo bluza, kurtka, spodnie, apaszka, wszystko co zbędne Tymkowi.

Środkową okrągłą torebkę noszę na okrągło, to niesamowite ile czasem można w nią wepchać ;) Jeśli idę z nią na zakupy zabieram jeszcze dodatkowo lniana torbę na ramię. Także na imprezy, nie brudzi się, a jak się wybrudzi to łatwo wyczyścić. Bardzo lubię :D

Trzecią torbę mam już bardzo długo, to chyba druga z koncepcji ogromniastych, jednakże jeszcze do nich nie zaliczana. Seria THIS WAY. Biorę ją ze sobą gdy wiem, że kupię dużo materiałów lub ubrań, gdy czeka mnie wycieczka po kilku pasmanteriach. Ogólnie chodzi ze mną na poszukiwania oraz przydaje się bardzo na wyjazdy weekendowe, bardzo pakowna :)
http://lukola.blogspot.com/2011/03/lukola-this-way-i.html

 Ostatnia to mała rowerowa torebka na biodro, z której często wystaje kabelek od słuchawek ;)

A czy ty masz już swoja torebkę od lukoli?
Pozdrawiam!!!

4 komentarze:

  1. Granatowa, mała okrągła idealna jest...mmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest granatowa, ale fioletowa :) możliwe, że zdjęcie jest za ciemne oraz to, że wyświetlane kolory na monitorach często każdy ma różne
      dziękuję za komentarz i odwiedziny :D
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Ano mam swoją torebę od Lukoli!! Nerkę i torebkę! :D A nowa nerka jest taka piękna, że aż żal mi jej używać!! :D Ale dobry pomysł z tym rowerem - będę ją zabierać na rower!!!

    OdpowiedzUsuń