wtorek, 16 kwietnia 2013

Średnia Pikowana "hi! I love U" // Quilted Medium Bag "hi! I love U"




















Do tego fasonu przymierzałam się od ponad roku, ale zawsze coś ;) Wystarczyło jednak, że znajomy podrzucił mi ogromny płaszcz z granatowego gore-texu i natychmiastowy impuls, pomysł pojawił się szybko :) Najpierw wykrój, potem kolejne kroki i jest, kiedy ją skończyłam pomyślałam: "hi, I love you " :D - i tak zostało.

Materiał wierzchni ciemno granatowy gore-tex, pikowany blado-różową i jasno-niebieską nicią.
Aplikacja na klapie - koła - skóra naturalna.
Podszewka - bawełna szara w białe groszki.
Środek - jedna główna komora plus mała kieszeń zapinana na zamek.
Klapka zamykana na dwa magnesy.
Pasek długi, regulowany, parciany (szer. 2 cm), podpinany na karabińczyki.

WYMIARY

szerokość 24 cm
wysokość 21 cm
bok na dole 9 cm
bok na górze 6 cm
dł. paska 71 - 130 cm

EGZEMPLARZ UNIKATOWY

projekt i wykonanie - lukola

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT DESCRIPTION

- outer material - dark blue gore-tex
- quilted with pale pink and blue threads
- lining - dark grey cotton with white dots
- inside one zippered pocket extra
- flap fastened with two magnets 
- long regulated strap (width 2 cm)

 DIMENSIONS

height: 21 cm
width: 24 cm
side width down: 9 cm

side width at the top:6 cm
strap length from 71 cm to 130 cm


Designed and made by lukola
UNIQUE COPY



2 komentarze:

  1. baardzo podoba mi się kształt tej torebki, no jest idealny żeby jeszcze tam książeczkę wepchać! jedyne czego mi brakuje to zasuwak w głównej kieszonce, ale to juz moja fanaberia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że przydałby się suwak, ale myślę, że zepsułby wygląd całkowicie, musiałabym doszyć te latające skrzydełka z zamkiem hmmm, jakoś nie widzę tego.
      Na zamek jest mała kieszeń, do której zmieści się telefon, klucze, ewentualnie portfelik, no, ale to już też moja fanaberia ;) pozdrawiam!!!

      Usuń