czwartek, 9 stycznia 2014

Torby ogromne, bo dużo zmieścić muszą ;) // Huge tote bags, because they have to carry a lot ;)

Na początek może tak szybko wspomnę, że od września chodzę na kurs krawiecki. Zajęcia odbywają się w weekend'y i są niesamowicie pochłaniające, ciekawe, aż magiczne!!! Jest to kurs zawodowy, więc możliwe, że w czerwcu będę dyplomowaną krawcową, kilka lat wstecz nigdy bym nie pomyślała, że moje życie się tak potoczy ;) Ale kocham szycie i ten kurs tak jakby spadł mi z nieba. 
Uszyłam już spódnicę z własnego wykroju, a teraz zabieram się za spodnie, może wkrótce wrzucę jeden post jak już je skończę, żeby wam pokazać moje wytwory :) 

Chodzi jednak o to, że na te zajęcia trzeba zabierać ze sobą sporo rzeczy, zeszyty, książki, materiały, przybory, linijki, krzywiki, kredki, flamastry, kubek, kawę, mleko, cukier, jedzenie na cały dzień itd. Naprawdę dużo. Z tej okazji powstała pierwsza wielka torba na kurs, uszyta z bardzo wytrzymałego płótna (pani w sklepie powiedziała, że nawet rolnicy do kombajnów go używają hehe), trójkąciki odbijane ziemniaczanym stemplem farbami do tkanin :)



Ta torba jednak bardzo spodobała się mojej przyjaciółce, która przyleciała na święta do Polski i którą bardzo bardzo rzadko widuję, co miałam zrobić? Oddałam, a radość była duża, bo się tego nie spodziewała :) Zmuszona byłam uszyć sobie nową, wykorzystałam do tego śliczny panel, który dostałam od Maryszy (http://marysza.blogspot.com/) i właśnie ta torba świetnie nadaje się na kurs krawiecki, prawda?



tworzenie wykrojów na podstawie wymiarów, spodnie gotowe

pracownia  :)

6 komentarzy:

  1. hello,

    i like your bag!

    Greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello!! thank you :)
      sorry for only polish version of descriptions, I was talking about my new sewing course and those bags needed to carry a lot of stuff for classes :) First one I gave to my friend so I had to made another one :)
      And thanks for visit my blog, greets
      lukola

      Usuń
  2. piękne !!!!pozwól ze dodam Cię do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!! oczywiście, że pozwalam ;) i dziękuję za odwiedziny, i bardzo się cieszę i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  3. Te ziemniaczane pieczątki przypominają mi lata podstawówki, super pomysł. Tańsza wersja produkcyjna :) Torby z mocnego płótna się zawsze przydają, tylko szkoda, że jak leci się w pośpiechu do sklepu zapomina się często takiej torebki. Wtedy niestety inaczej trzeba sobie radzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat zawsze staram się mieć taką jedną w torbie, na wszelki wypadek ;) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny :) Ola - lukola

      Usuń